Subject: Vs: Terviseameti teavitus Terviseameti Kohtla-Järve labori lepingupartneritele
From: "Buratino Lasteaed" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 11:12:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kohtla-Järve Lasteaed Buratino on nõus uuel kujul lepingu sõlmimisega,
Jääme ootama lepingut.
Meie andmed: Kohtla-Järve Lasteaed Buratino  Reg nr 75002927
Järveküla tee 56 a, Kohtla-Järve 30321

Kontaktisik:  Nade Pikhof/direktor ; tel: 5526656  e-post: buratinokjlv.ee

Lugupidamisega

Nade Pikhof
direktor

Kohtla-Järve Lasteaed Buratino
30321 Järveküla tee 56a, Kohtla-Järve
Tel: 3344201
Tel: 5526656

E-post: [email-masked]

  _____

Saatja: TA Info <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 22. oktoober 2024 22:39
Teema: Terviseameti teavitus Terviseameti Kohtla-Järve labori
lepingupartneritele

Mõnedele selle sõnumi saanud inimestele ei saadeta aadressilt
[email-masked] meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

Lugupeetud koostööpartner

Saadame teavituskirja ja lepingu vormi seoses Terviseameti rahvatervise
labori töö ümberkorraldamisega alates 01.01.2025. .a.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.